سپاه پاسدار ارزش‌های اسلامی

نیروی انتظامی وسپاه نهادی انقلابی و پاسدار ارزش‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: سپاه و نیروی انتظامی نهادی انقلابی و پاسدار ارزش‌های اسلامی هستند.

وی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه نیروی انتظامی، افزود: کار و فعالیت در مجموعه انتظامی بسیار طاقت فرسا است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌های مأموریتی دارد، بسیار ارزنده و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرهنگ بخشی افزود: امروز مسوولان نیروی انتظامی از روحیه بالای تعاملی برخوردارند و در سایه این تعاملات سازنده و هدفمند به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه داشته اند.

وی گفت: سپاه و نیروی انتظامی نهادی انقلابی و مسئولیت پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را برعهده دارند.
وی افزود: تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد انقلابی در سایه پیروی از منویات رهبری منجر به موفقیت‌های چشمگیری خواهد شد.

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار نیز با اشاره به گستاخی‌های سردمداران استکبار جهانی، گفت: به کوری چشم دشمنان؛ سپاه نور چشم رهبری و عزیز ملت است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه تعامل دستگاه‌های امنیتی تضمین کننده امنیت جامعه است، افزود: نیروی انتظامی بخشی مهمی از تولید امنیت جامعه را در تعامل با دستگاه‌ها و مردم جستجو می‌کند.

انتهای پیام/آ

سپاه و نیروی انتظامی نهادی انقلابی و پاسدار ارزش‌های اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار