حذف پرواز تهران به زابل و سرگردانی مسافران

پرواز روز شنبه تهران به زابل از لیست برنامه‌های شرکت هواپیمایی ماهان حذف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حذف پرواز روز‌های شنبه تهران به زابل از لیست برنامه‌های فصلی شرکت هواپیمایی ماهان موجب سرگردانی برخی مدرسان پروازی دانشگاه‌ها، دانشجویان، پزشکان متخصص و برخی کارشناسان واحد‌های تولید شد که این مهم اعتراضاتی را به همراه داشت.

مهدی سرگزی رئیس فرودگاه زابل در رابطه با این موضوع گفت: طی تماسی که با شرکت هواپیمایی ماهان گرفته شده است، مدیران این شرکت دلیل حذف پرواز روز شنبه تهران به زابل را اعلام نکرده اند.

سرگزی افزود: برنامه‌های فصلی پرواز‌ها هر ۶ ماه اعلام می‌شود که در این لیست مهمترین پرواز تهران به زابل که روز شنبه قرار داشت حذف شده است.

رئیس فرودگاه زابل یکی از دلایل حذف پرواز‌های شهر‌های محروم را اعتراض مسافرین در شهر‌های بزرگ دیگر استان‌ها دانست و افزود: شرکت ماهان بدون مشورت و هماهنگی با فرودگاه زابل اقدام به حذف این پرواز کرده است.

وی ادامه داد: نزدیک‌ترین مسیری که می‌توان در روز شنبه جایگزین این مسیر کرد، مسیر تهران به زاهدان است که مسافرین مجبورند پس از خارج شدن از هواپیما ۲۰۰ کیلومتر مسیر زمینی را طی کنند.

سرگزی تصریح کرد: زابل یکی از شهر‌های دانشگاهی و پر رفت و آمد استان است، در هر هفته جمع بسیاری از پزشکان و همچنین اساتید دانشگاهی به این شهر مراجعه می‌کنند لذا حذف پرواز روز شنبه تهران به زابل در شان مردم زابل نیست.

 

انتهای پیام/پ

حذف پرواز در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.