اظهارنظر ترامپ درباره پیام‌های توییتری‌اش: باید توجه مردم را به خود جلب کنید!

رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس بیزنس، درباره فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی اظهارنظر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، درباره عادت خود به انتشار پیام‌هایی در توییتر در مصاحبه با شبکه فاکس بیزنس اظهارنظر کرد.

وی گفت: «ارسال پیام در توییتر مانند ماشین تایپ عمل می‌کند. هنگامی که پیام‌ها را می‌فرستم، شما به سرعت آن را در برنامه خود به نمایش می‌گذارید.» وی افزود: «حتی یک روز من مطلبی نوشتم و دو ثانیه بعد، آن را از برنامه شما تماشا کردم!»

صفحه کاربری ترامپ در توییتر بسیار شهرت دارد. وی در این صفحه گاها پیام‌هایی منتشر می‌کند که با بیانیه‌هایی از جانب کابینه خود در تضاد است.

ترامپ در گفتگو با فاکس بیزنس گفت: «هنگامی که فردی درباره سخنان من مطالبی کذب منتشر می‌کند، من می‌توانم دیدگاهم را مطرح کنم.»

متن این مصاحبه روز جمعه منتشر شد؛ اما قرار است نسخه کامل این مصاحبه در روزهای یکشنبه و دوشنبه در شبکه فاکس بیزنس پخش شود.

ترامپ پس از آن از مخاطبان خود در فضای مجازی گفت و افزود رسانه‌های اجتماعی وی را قادر می‌کنند تا پیام‌هایش را به طور مستقیم به طرفدارانش برساند.

وی همچنین برخی از موفقیت‌هایش را مدیون فضای مجازی دانست.

ترامپ گفت: «می‌دانید، باید همواره مردم را به خود جلب کنید. اما بدون رسانه‌های اجتماعی، من مطمئن نیستم اکنون می‌توانستیم اینجا باشیم و این مصاحبه را انجام دهیم. ممکن بود من برای انجام این مصاحبه اینجا نباشم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمک
۲۱:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
آقا اجازه! این بابا یک چیزی درباره دانش باورانش( عملیات روانی) شنیده اما کدو را ندیده!!!امان از عوامگرایی!!
آخرین اخبار