۱۴۰۴ فرآورده استان مرکزی نشان استاندارد ملی و اجباری را دریافت کردند

مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: یک هزار و ۴۰۴ فرآورده استانی تحت نظارت استاندارد است و نشان استاندارد ملی و اجباری را دریافت کرده‌اند.

۱۴۰۴ فرآورده استان مرکزی نشان استاندارد ملی و اجباری را دریافت کردند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، ساحل سها ظهر امروز در همایش روز جهانی استاندارد با اشاره به عملکرد استاندارد استان مرکزی اظهار داشت: اداره استاندارد توانست مدیریت کیفی و نظارت را در ۶۵۵ واحد تولیدی در سطح استان را داشته باشد که از این تعداد ۶۰۲ واحد تولید مداوم و فعال داشته‌اند.

وی افزود: این سازمان در استان از ساختار قوی و مطلوبی برخوردار استو بر همین اساس ۱۱ آزمایشگاه تخصصی مکانیک، فلزشناسی، خودرو و نیروی محرکه، مهندسی پزشکی، نساجی، غذایی، میکروبیولوژی، عمران، شیمی، برق و لولزم خانگی در آن مشغول فعالیت هستند، در حال حاضر هزار و ۴۰۴ فرآورده استانی تحت نظارت کامل استاندارد استان است که نشان استاندارد ملی و اجباری دریافت کرده‌اند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته این اداره بر روی ۱۰ هزار و ۱۸۲ مورد نظارت بر بازار مصرف داشته که بیانگر رشد ۱۳۰ درصدی در عملکرد اداره استاندارد استان است و این سازمان نمایه‌ای از نظام است و می‌شود گفت که عملکرد سه قوه در آن مشهود است و این اداره زبان مشترک بین ارگان‌ها است.

سها در ادامه بیان کرد: تدوین وگردآوری بیش از ۳۱ هزار استاندارد ملی در کشور یکی از اقدامات شاخص و با اهمیت محسوب می‌شود و نگاه سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی کالا‌ها و خدمات در این راستا محدود نمی‌شود و در تمامی حوزه‌ها تلاش بر استانداردسازی مسئولیت اجتماعی دارد.

انتهای پیام/ف 

دریافت ۱۴۰۴ نشان استاندارد ملی و اجباری در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.