مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر:

تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاری استان بوشهر برای صادرات فعال شوند

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با اشاره به ظرفیت تولید محصولات مختلف در روستا‌های استان بوشهر گفت:باید زمینه لازم برای صادرات محصولات روستا‌های استان بوشهر از طریق فعال سازی تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاران فراهم شود.

تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاری استان بوشهر برای صادرات فعال شوند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،بهرام نکیسا ظهر امروز در نشستی به مناسبت روز ملی صادرات با بیان اینکه توجه به صادرات محصولات روستایی سبب رونق تولید و اشتغال در این مناطق می‌شود اظهار داشت: برای فراهم شدن توسعه صادرات محصولات باید به کیفیت فرآوری این تولیدات توجه ویژه شود.

وی با اشاره به نقش مهم صادرات در رونق اقتصادی جامعه افزود: صادرات کالا و محصولات مختلف مناطق روستایی نه تنها سبب رونق اقتصادی می‌شود بلکه به اشتغال مناطق کمک می‌کند.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با اشاره به قابلیت‌های مطلوب تولید محصولات با کیفیت در روستا‌های استان بوشهر گفت: باید زمینه لازم برای صادرات محصولات روستا‌های استان بوشهر از طریق فعال سازی تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاران فراهم شود.

نکیسا، از خرما و فرآورده‌های مختلف آن عسل طبیعی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، گلیم، گبه، عبا، محصولات کشاورزی و شیلاتی را از جمله ظرفیت‌های موجود در روستا‌های استان بوشهر برای صادرات دانست.

وی با تاکید بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه صادرات غیر نفتی خاطر نشان کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با زمینه سازی برای تولید با کیفیت و بازاریابی برای صادرات آن و فعال کردن جامعه روستایی ممکن می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر، استفاده از امکانات و ظرفیت فضای مجازی و بازاریابی الکترونیک از دیگر کار‌ها برای فروش محصولات و کمک به صادرات دانست و تصریح کرد: اگر در راستای صادرات محصولات روستائیان قدم‌های موثرتری برداشته شود بدون شک رونق تولید و اشتغال در جامعه روستایی رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

تعاونی‌های روستایی و تعاونی دهیاری استان بوشهر برای صادرات فعال شوند

برچسب ها: خرما ، صادرات ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.