افتتاح درمانگاه تخصصی ابرکوه با 27میلیارد ریال اعتبار

درمانگاه تخصصی ابرکوه با 850 مترمربع زیربنا در 2 طبقه با 27میلیارد ریال اعتبار تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی شیخی رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان ابرکوه گفت : درمانگاه تخصصی این مرکز بهداشتی و درمانی در اجرای طرح توسعه بیمارستان و با صرف 27میلیارد ریال هزینه با 850 مترمربع زیربنا در 2 طبقه تکمیل و به بهره برداری رسید.

 شیخی افزود: هم اکنون طرح توسعه بیمارستان با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 32 به 96 تخت در دست ساخت است.

وی گفت در اجرای طرح تحول نظام سلامت ،تاکنون در اجرای طرح توسعه بیمارستان با مجموع 60درصد پیشرفت کار بیش از 70 میلیارد ریال بودجه هزینه شده است.

شیخی یادآور شد: طرح توسعه بیمارستان ابرکوه شامل بخش های NICU و ICU، درمانگاه تخصصی، بستری اطفال، بستری زنان و تاسیسات جدید است .

وی با بیان اینکه در مجموع برای تکمیل بیمارستان بیش از 150میلیارد ریال هزینه خواهد شد، ادامه داد : بخش های دیالیز ، اورژانس، اتاق زایمان، اتاق عمل، بخش آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش اداری در طرح توسعه پیش بینی شده است.

اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر ابرکوه به اتفاق سید علیرضا رسولی شهردار جدید از قسمت های مختلف بیمارستان یادشده بازدید کردند.

هم چنین در نشستی که با حضور مسئولان بیمارستان، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد، اقدامات و کمبودها از جمله بهبود ورودی بیمارستان و تاکید بر اصلاح هندسی پارکینگ جلو کلینیک فوق تخصصی و اورژانس ، اتاق عمل و بخش های بستری ، مدیریت پسماند و نابودی زباله بررسی شد .

مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

بهره برداری از درمانگاه تخصصی ابرکوه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار