برگزاری سومین المپیاد تخصصی- عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت در مشهد

سومین المپیاد تخصصی- عملیاتی المپیاد آتش نشانان وزارت نفت با حضور روئسای HSE و ایمنی و آتش نشانی چهار شرکت اصلی و ۱۷ تیم به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در مجتمع آموزشی و فرهنگی محمود آباد در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛شکوهیان رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران گفت: آتش نشانان از جان گذشتگانی هستند که در زمان وقوع حادثه به سوی آتش می‌روند و جان خود را در طبق اخلاس می‌گذارند.

وی افزود: باید انگیزه شغلی، دانش آتش نشانی و سطح مهارت جسمانی و تجهیزات را افزایش داد.

وی گفت: علاوه بر افزایش مهارت جسمی و تخصصی آتش نشانان باید سطح دانش آن‌ها نیز افزایش پیدا کند و محوری به عنوان آزمون کتبی به المپیاد افزوده شود.

باغبانی رئیس HSE شرکت پتروشیمی نیز در حاشیه بازدید از این المپیاد به مقام والای ایثار اشاره کرد و گفت: جان عزیزتر از مال است که آتش نشانان با از خود گذشتگی به برترین ایثار انسانی یعنی جان شان را فدای این راه می‌کنند.

وی افزود:این المپیاد می‌تواند محلی برای افزایش مودت و دوستی و انتقال تجارب باشد.

در ادامه محمد پورراکی، معاون ایمنی و آتش نشانی وزارت نیز دو محور فلسفه شغل آتش نشانی و اهداف المپیاد آتش نشانی را مورد بحث قرار داد و گفت: طی مطالعات انجام شده در سطح جهان، شغل آتش نشانی بیشترین رضایت را در میان مشاغل دیگر دارد که دلیل آن نیز عشق به این حرفه بیان شده است.

وی ارتقای سطح آمادگی جسمانی و روحی آتش نشانان، انتقال تجارب، ایجاد مودت و دوستی را از جمله اهداف سومین المپیاد تخصصی- عملیاتی آتش نشانان وزارت بیان کرد.

پورراکی در پایان، حفظ سلامتی تیم‌ها را در این المپیاد بسیار مهم بیان کرد.

سومین المپیاد تخصصی- عملیاتی آتش نشانان از ۲۷ تا ۲۹ مهرماه ۹۶ در مجتمع آموزشی و فرهنگی محمود آباد به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حال برگزاری است.

انتهای پیام// م. ه.
 
 

سومین المپیاد تخصصی- عملیاتی آتش نشانان وزارت نفت در مشهد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.