جهانیان: برای دیدار با استقلال میهمان ویژه اروپایی داریم

مالک باشگاه نفت طلائیه تهران گفت: مشغول مذاکره با تیم‌های اروپایی هستیم و برای دیدار مقابل استقلال میهمان ویژه‌ای داریم.

جهانیان: برای دیدار با استقلال میهمان ویژه اروپایی داریم/ علی کریمی عزیز دل من استبه گزارش  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جهانیان درباره شکست نفت طلائیه تهران مقابل پرسپولیس گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و همه از این بازی خوب لذت بردند. خودم هم از این بازی لذت بردم و به علی اکبر طاهری هم تبریک گفتم. بازیکنان نفت هم خوب بازی کردند، اما هر تیمی بیشتر تلاش کرد، نتیجه گرفت.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد لباس تیم نفت طلاییه تنها وجه شباهت آن با تیم‌های اروپایی باشد، بیان کرد: با تیم‌های اروپایی مذاکره می‌کنیم و حتی سورپرایز ویژه‌ای برای بازی بعدی نفت مقابل استقلال داریم. با حضور مهمان ویژه مان آکادمی باشگاه نفت طلائیه را هم افتتاح می‌کنیم و زیرنظر فوتبال مدرن اروپا استعدادیابی می‌کنیم.

جهانیان درمورد احتمال تغییر مالکیت باشگاه نفت اظهار کرد: طبق توافقی که با هیئت واگذاری باشگاه نفت انجام داده ایم، کارهایمان را مو به مو پیش می‌بریم و مشکل خاصی نیست. حتی می‌توانم بگویم نه تنها از تعهداتمان عقب نیستیم بلکه جلوتر هم هستیم.

او درمورد اینکه کوتاهی باشگاه نفت در پرداخت مطالبات طلبکاران گفت: برای پرداخت بدهی‌ها منتظر مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه هستیم و اگر مجوز دائمی به ما داده شود، دیون را پرداخت می‌کنیم. قطعا اگر انتقال باشگاه نفت نهایی شود تمام تعهداتمان را انجام می‌دهیم.

مالک باشگاه نفت طلائیه درباره شکایت علی کریمی از این باشگاه تصریح کرد: کریمی عزیز دل من و همچنان مربی نفت است. البته او مقداری دلخور است و حاضر نیست در تمرینات نفت شرکت کند. کریمی حرفه ای است و بعید می‌دانم از نفت شکایت کند. باید بگویم او از تیم ما کنار گذاشته نشده است و به امید خدا مشکل ما با این فرد بزرگ رفع می‌شود. البته خبرنگاران هم باید تلاش کنند تا بین اهالی فوتبال صلح و آشتی برقرار شود. در این صورت همه سود می‌برند و هیچکس از ناراحتی سود نمی‌برد.

او در پایان درباره ماجرای دستگیری اش خاطرنشان کرد: برنامه ۹۰ تنها دنبال حاشیه سازی در فوتبال است. من سال ۸۲ ضمانت فردی را انجام دادم و این موضوع تمام شده بود، اما شما (اشاره به یکی از خبرنگاران) در زمان دستگیری من مقابل کلانتری چه می‌کردید.

انتهای پیام/

اظهارات جهانیان پس از دیدار پرسپولیس و نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار