فرماندار تربت جام:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی حوزه مدیریت بحران بسیار ضعیف است

فرماندار تربت جام در جلسه ستاد مدیریت بحران با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران بحران شهرستان گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی حوزه مدیریت بحران بسیار ضعیف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛علی رستمی فرماندار تربت جام افزود: مدیران در ارتباط با مسایل مربوط به بحران کمتر حرف بزنند و وارد فاز عملیاتی شوند و برنامه دراز مدت و اصولی انجام دهند.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم شهرستان ادامه داد:مدیران با استفاده از هر اهرمی باید آسیب پذیری را کاهش دهند و الزامات را رعایت کنند.

فرماندار تربت جام گفت:: ضرورت دارد مردم را برای مقابله با بحران‌ها آموزش و فرهنگ سازی کنیم و آنان را آماده کنیم که متاسفانه تا کنون با فرهنگ پیش نرفته ایم.

وی افزود: مدیران عضو ستاد بحران در ارتباط با نوع مواجه با اتفاقات و چگونگی برخورد با بحران‌ها به صورت جدی برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر گفت: با توجه به وقوع زلزله ۴ ریشتری در شهرستان تربت جام مدیران هیچ گونه امادگی نداشتند و دیگر نیازی به برگزاری مانور بحران نیست و لازم است مدیران تشریفات را کنار بگذارند و میزان امادگی را با تامین تجهیزات بالا ببرند.

فرماندار تربت جام افزود: با گذشت چندین ماه از وقوع زلزله هنوز بساط زلزله پهن است و لازم است مستند سازی از زلزله انجام شودو مسئولین هر دستگاهی کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام //ز .ج



برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.