مصاحبه بدل مسی با خبرنگار اسپانیایی‌ + فیلم

گفت و گوی جالب رضا پرستش جوانی که همه او را به نام بدل مسی می‌شناسند را با خبرنگار روزنامه ماركای بارسلون از نظر می‌گذرانید.

مصاحبه بدل مسی با خبرنگار اسپانیایی‌ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شباهت فوق‌العاده رضا پرستش جوان 25 ساله تهرانی با لیونل مسی ستاره مشهور  فوتبال جهان، مسیر زندگی این دانشجوی شهرسازی را دستخوش تغییراتی عجیب  و غریب کرد، شباهتی جالب که ابتدا حکم یک شوخی خانوادگی را برای او داشت اما کم کم ماجرا به حدی جدی شد که رضا را تبدیل به سوژه عکس هر رهگذری کرد.

 اما رضا پرستش آرزوی خود را دیدار با مسی عنوان کرد. خرداد ماه امسال بود که رضا با کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید دیدار کرد و حالا هم  که در آخرین اتفاق، رضا پرستش با حضور در بارسلون مصاحبه‌ای با روزنامه مارکا  داشت و از این اتفاق جالب گفت: بچگی هرکسی من را می دیدید می گفت که شبیه به مسی هستم اما توجهی نمی کردم تا اینکه این موضوع من را تشویق به انتشار تصاویرم در شبکه های اجتماعی کرد که حمایت های مردم و کامنت هایشان بی نظیر بود.

وقتی که به یک مدرسه رفتم بچه ها شروع به جنگیدن برای عکس گرفتن با من کردند و گاهی اوقات بچه ها با دیدن من در خیابان گریه می کنند و باید به آن ها توضیح دهم که من مسی نیستم. بنابراین گاهی اوقات من هیچ حریم خصوصی ندارم و علاوه در خانه، برخی طرفداران سایر تیم ها نیز من را سرزنش می کنند.

دلیل؟

بابت گلی که مسی به کشورمان در جام جهانی برزیل زد اما از نظر من آن بهترین گل مسی بود. من حامی کشورم هستم اما گل فوق العاده ای زد. بخاطر ان گل وقتی به خانه رفتم پدرم به من اجازه ورود به منزل را نداد.

 

 

 انتهای پیام/

مصاحبه بدل مسی  با روزنامه مارکا بارسلون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.