آقازمانی: بازیکنان نفت به گوشت قربانی تبدیل شده اند

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما را به گوشت قربانی تبدیل کرده و به هم پاس می‌دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  سامان آقازمانی درباره شکست نفت تهران مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: گل اول پرسپولیس منجر به از هم پاشیده شدن شیرازه تیم ما شد. اعتقاد دارم گل دوم هم پنالتی نبود. در آن صحنه دروازه‌بان ما فقط توپ را گرفت، اما داور تشخیص داد پنالتی است.

او درباره حضور نصفه و نیمه اش در ترکیب نفت گفت: در دیدار‌هایی که بازی کردم، برای موفقیت تیمم تلاش کردم و در بازی‌هایی هم که نبودم از بیرون زمین برای تیمم دعا می‌کردم. حدود ۷ هفته برای نفت به میدان رفتم و ۳ هفته هم غایب بودم.

آقازمانی درمورد مشکلات مالکیتی باشگاه نفت بیان کرد: متاسفانه وضعیت ثابتی نداریم. هر روز می‌گویند مدیرعامل رفت و شرکت دیگری آمد که این کارها درست نیست. زمانی که در صبا بازی می‌کردم مالک باشگاه در میانه فصل اعلام کرد تیم را نمی‌خواهم. اگر قرار است فوتبال این شکلی باشد همان ابتدای فصل بگویند تا تکلیفمان را بدانیم.

او ادامه داد: برای فوتبال بازی کردن به نفت آمدیم اما هر روز می‌گویند مهلت یک ماهه فلانی تمام شد. ما را تبدیل به گوشت قربانی کرده‌ و هر روز به هم پاس می‌دهند. اگر با یکی از بچه خودشان این کار را کند درست است؟

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: امکان داشت در سال جام جهانی بازیکنان نفت به فوتبالمان کمک کنند. اگر بخواهم حرف بزنم، صحبت زیاد است اما بیشتر صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام/
 

اظهارات سامان آقازمانی درباره وضعیت نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار