جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد خبرداد؛

خدمت‌ رسانی ۲۵ موکب مردمی استان یزد به زائران اربعین حسینی درعراق

جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد گفت: امسال ۲۵ موکب مردمی ثبت شده در استان یزد در عراق به زائران اربعین حسینی خدمت‌ رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  کاظم مشهدی بافان جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد گفت: امسال ۲۵ موکب مردمی ثبت شده در استان یزد در عراق زیر نظر این ستاد به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

مشهدی بافان افزود: 20 موکب در کربلای معلی‌، یک موکب در نجف اشرف، دو موکب در شهر مقدس کاظمین، دو موکب در مسیر نجف به کربلا و یک موکب در منطقه چزابه ورودی زائران استان یزد به عتبات وعالیات عراق مستقر شده‌اند.

وی افزود: موکب‌های این استان به مدت 15 روز از 10 تا 23 آبان ماه امسال میزبان زائران اربعین حسینی‌(ع) در کشور عراق هستند و در این روزها به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

مشهدی بافان با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر از خادمان یزدی در اربعین حسینی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند خاطرنشان کرد: امسال بیش از یک‌هزار و 100 نفر خادم که از طرف این ستاد سازماندهی شده از قشرهای بازاری، کارگری، کارمندی، تا پزشک در این موکب‌ها در زمینه اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه از 15 هزار زائر تا 30 هزار زائر از سوی موکب داران پذیرایی می‌شوند گفت: در هر وعده 30هزار پرس غذای گرم بین زایران توزیع می‌شود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد با بیان اینکه استقرار موکب‌های استان یزد در عراق ازسوی کمک‌های مردمی تامین شده است افزود: از خیران و نیکوکاران دعوت شده کمک‌های خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به حساب 104047070007 بانک ملی شعبه بازار یزد واریز کنند.

انتهای پیام/ی

بیش از دو هزار نفر از خادم یزدی در اربعین حسینی به زائران خدمت‌ رسانی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.