کسب مدال نقره کاراته کای استان در مسابقات قهرمانی کارگران کشور

کاراته کای سیستان وبلوچستان در مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این مسابقات در بخش کمیته انفرادی شد.

کسب مدال نقره کاراته کای استان در مسابقات قهرمانی کارگران کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  و به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ رییس هیات ورز کارگری استان گفت: سامان شهرکی کاراته کای وزن ۶۷- استان اعزامی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور که طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ شهریور در شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد، توانست به مدال نقره دست یابد.

سید مهدی امیر جهانشاهی افزود: در این رقابت‌ها ۱۱۰ کاراته‌کار در قالب ۱۲ تیم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، گیلان، مرکزی، تهران، اصفهان، قزوین، لرستان، سمنان و فارس در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ تیم کارگری در رشته‌های مختلف به مسابقات کارگران کشور اعزام شده اند گفت: در شهریور ماه امسال همچنین سیستان و بلوچستان میزبان اولین دوره مسابقات ووشوی کارگری کشور بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

انتهای پیام/ع

قهرمانی کاراته کای سیستان و بلوچستان  در رقابت های کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار