انعكاس حضور ميليونی زائران حسينی در قاب رسانه استانی

مدير كل صدا و سيمای مركز ايلام گفت:صدا و سيمای مركز ايلام شور و شعور حضور دلباختگان ابا عبدالله الحسين (ع) را به نحو شايسته ای منعكس خواهد كرد.

انعكاس حضور ميليونی زائران حسينی در قاب رسانه استانی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علیرضا شيروی در دومين نشست قرارگاه رسانه ای اربعين صدا و سيمای مركز كه با حضور معاونان ، مديران و برنامه سازان مركز برگزار شد بیان کرد: رسانه استانی با تشكيل قرارگاه رسانه ای و استقرار گروه های برنامه ساز در مرز بين المللی مهران آماده انعكاس و پخش زنده حضور ميليونی دلباختگان حضرت ابا عبدالله الحسين در اربعين حسينی است .

شيروی اظهارکرد: با توجه به همكاری و همدلی مسئولان استان به خصوص مسئولان شهرستان مهران علاوه بر رايزنی و برنامه ريزی برای انعكاس اخبار و گزارش های اربعين در اخبار شبكه های سراسری ، هماهنگی برای ارتباط و پخش زنده با شبكه های ملی صورت گرفته است.

رئيس كميته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد اربعين استان به اعزام گروه های برنامه ساز ، خبرنگاران و مستند سازان صدا و سيمای مركز ايلام در مرز بين المللی مهران اشاره كرد و گفت: با استقرار گروه های برنامه ساز و خبرنگاران مركز ايلام به صورت شبانه روز حضور ميليونی زائران حسينی ، خدمات مردم و مسئولان به زوار ، موكب ها ، امكانات رفاهی و تسهيلاتی، وضعيت تردد و راه ها و.... را در شبكه های استانی و سراسری به خوبی منعكس خواهيم كرد.

انتهای پیام/ د

انعکاس حضور زائران در قاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.