ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کاهش ادامه‌دار نرخ گوشت گوسفندی در بازار/ قاچاق دام در کمین است

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: افزایش واردات و عرضه مناسب دام نسبت به ماه های اخیر دو دلیل عمده کاهش قیمت گوشت در بازار به شمار می‌روند.

کاهش ادامه دار نرخ گوشت گوسفندی در بازار/ قاچاق دام در کمین استعلی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 39 هزارتومان به مغازه دار و 42 تا 43 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

 وی عرضه مناسب دام در برابر کاهش تقاضا را دلیل اصلی آرامش حاکم بر بازار گوشت اعلام کرد.

 ملکی با بیان اینکه واردات گوشت، نوسان شدید قیمت در بازار داخل را مهار کرد، افزود: افزایش واردات و عرضه مناسب دام نسبت به ماه های اخیر دو دلیل عمده کاهش قیمت گوشت در بازار به شمار می روند.

 رییس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: افزایش نرخ دلار و ایجاد انگیزه در میان برخی افراد برای قاچاق دام تا حدودی آرامش بازار را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

 وی قیمت گوشت در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به سردی هوا و افزایش تقاضا احتمال نوسان قیمت گوشت در روزهای آتی وجود دارد.

 ملکی درخصوص وضعیت بازار گوشت در آستانه اربعین حسینی یادآور شد: همه ساله در آستانه اربعین حسینی نرخ گوشت به دنبال برخی جوسازی و کمبود دام در میدان دستخوش تحولاتی قرار می گرفت که امسال امکان پیش بینی قیمت در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین وضع بازار گوشت در آستانه اربعین 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار