برگزاری دومین جشنواره استانی شعر ارسباران در اهر

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از برگزاری دومین جشنواره استانی شعر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدی زارع رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در جمع خبرنگاران گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان دومین جشنواره شعر ارسباران را با حضور شاعران استان آذربایجان شرقی به مرکزیت شهرستان اهر برگزار خواهد کرد.

وی افزود: دومین جشنواره شعر استانی در ۳ بخش آئینی، مذهبی و دفاع مقدس، ویژه و آزاد با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد که در موضوعات بخش آئینی، مذهبی و دفاع مقدس ، انتظار و مهدویت، ایثار و شهادت و مدافعان حرم، جنگ نرم و استکبار ستیزی و انقلاب اسلامی و انقلابی گری خواهد بود و موضوعات بخش ویژه نیز شهدای منطقه ارسباران، ارسباران منطقه شجاعت است و زیبائیهای منطقه ارسباران اعلام شده است .

زارعی به شرایط و ضوابط جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: آثار ارائه شده باید منطبق با موضوعات جشنواره در قالب فایل word یا pdf وخط Zar با سایز۱۴باشد و هر شاعر می تواند حداکثر ۳ اثر عرضه کند که ارائه آثار به دو زبان آذری و فارسی می باشد و نباید این آثار در دیگر فراخوان ها شرکت داده شده باشد و یا در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد .

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با تاکید بر ارسال آثار از طریق پست الکترونیک، گفت: ارسال آثار به دبیرخانه موجب امتنان خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی M.arasbaran@chmail.ir ارسال نمایند، حضور افراد برگزیده در مراسم اختتامیه بسیار مهم بوده و عدم حضور به منزله انصراف از جشنواره خواهد بود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را دهم آذرماه ١٣٩٦عنوان کرد و گفت: آیین اختتامیه ی این جشنواره ٢٣ آزماه ١٣٩٦ خواهد بود .

 

انتهای پیام/ش

شهرستان اهر میزبان برگزاری جشنواره استانی شعر ارسباران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار