مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان;

امداد رسانی به 7 حادثه توسط آتش نشانی سمنان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته آتش‌نشانی سمنان روز نسبتاً پرکاری را پشت سر گذاشتند و به هفت مورد حادثه امداد رسانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان درباره عملکرد آتش نشانی سمنان در دو روز منتهی به یکشنبه، آخرین روز مهرماه۹۶ گفت : در ۴۸ ساعت گذشته آتش‌نشانی سمنان روز نسبتاً پرکاری را پشت سر گذاشت و به هفت مورد حادثه امداد و حریق که به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام شده بود خدمات‌رسانی کرد.


وی افزود: در این دو روز ۱۶۸ تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعات مختلف از سوی شهروندان گرفته شده که آتش‌نشانان این سازمان امدادرسانی کردند.


مدیرعامل آتش نشانی سمنان اظهار داشت: در مجموع هفت حادثه اتفاق افتاده در دو روز گذشته دو مورد مربوط به حریق خودرو، یک مورد حریق درخت، یک مورد محبوس شدن در کابین آسانسور و سه مورد گرفتن حیوانات موذی بوده که در نقاط مختلف شهر سمنان، توسط آتش‌نشانان پوشش داده شد.


اسماعیل پور تصریح کرد : بیشترین حادثه به تعداد سه مورد در ۴۸ ساعت گذشته مربوط به محدوده ایستگاه شماره یک شهید اخلاقی آتش نشانی سمنان بوده است.


انتهای پیام / ه


دو روز پر کار برای آتش نشانان سمنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.