اداره آموزش‌وپرورش استثنایی لرستان

لزوم مناسب سازی فضاهای ورزشی و عمومی را برای معلولان در پلدختر

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش استثنایی لرستان گفت: مسئولان پلدختر فضا‌های ورزشی، مکان‌های عمومی و پارک‌ها را برای معلولان مناسب سازی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  زهرا نظری ، سرپرست اداره آموزش‌وپرورش استثنایی لرستان گفت: سه هزار دانش آموز استثنایی در لرستان مشغول تحصیل هستند که ۱۶۰۰ نفر در مدارس ویژه و مابقی به‌صورت تلفیقی در مدارس عادی درس می‌خوانند.

وی افزود: آموزش‌وپرورش استثنایی در لرستان دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در هفت گروه ازجمله آسیب‌های ذهنی، آسیب‌های بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، دانش آموزان دارای مشکلات هیجانی و رفتاری وطیف اوتیسم را خدمات می‌دهد.

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش استثنایی لرستان عنوان کرد: خدمات آموزش‌وپرورش استثنایی در حوزه آموزشی، پرورشی، توان‌بخشی به دانش‌آموزان استثنایی لرستان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: درمسیرمناسب سازی مکان‌ها برای معلولان در حال قدم برداشتن هستیم و از فرماندار و شهردارپلدختر تقاضا داریم فضا‌های ورزشی، مکان‌های عمومی و پارک‌ها را برای معلولان مناسب سازی کنند تا راحت با ویلچر درسطح شهرحضور پیدا کنند و رضایت معلولان و خانواده‌ها آنان را مدنظر داشته باشند.

نظری گفت: معلولان در برخی رشته‌ها بزرگترین افتخار‌ها را برای کشور به ارمغان آوردند که خانواده‌های آنان باید به وجودچنین فرزندانی افتخارکنند.

انتهای پیام/د

مسئولان پلدختر فضا‌های ورزشی و عمومی را برای معلولان مناسب سازی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.