آماده سازی بیش از 15 مرکز رفاهی، آموزشی ویژه فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 15 مرکز رفاهی، آموزشی ویژه فرهنگیان در سراسر استان در حال ساخت و یا توسعه و تجهیز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین میرزایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان با بیش از چهل و پنج هزار نیروی شاغل و سی و سه هزار نفر نیروی باز نشسته به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی استان شامل یک خانواده هشتاد هزار نفری می شود.
وی افزود: به همین منظور و در سراسر استان پهناور کرمان و در هر نقطه ای که ظرفیت وجود داشته باشد مکان هایی برای ارائه خدمات و امکانات مناسب تفریحی رفاهی به فرهنگیان، تاسیس خواهد شد.
میرزایی بالا بردن شأن و احترام فرهنگیان را در جامعه، یکی از کارهای اصلی حوزه معاونت متبوعش دانست و اظهار کرد: با افتخار اعلام می کنیم که خانه معلم باید در شان معلم باشد و به همین منظور در حال تجهیز و بهسازی مکان های مربوط به فرهنگیان در بیش از پانزده نقطه استان می باشیم.
وی: پیش بینی کرد: تا قبل از پایان سال جاری کار توسعه، بهسازی و تجهیز این اماکن که شامل مهمانسراها؛ تالارها و درمانگاه های فرهنگیان می باشند پایان یافته و برای استفاده فرهنگیان استان آماده شوند.
انتهای پیام/ی

توسعه مراکز رفاهی فرهنگیان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار