کاهش فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران

فوت ناشی از تصادفات رانندگی شش ماه نخست امسال در مازندران، ۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۳۵۵ نفر (۲۵۰ مرد و بقیه زن) شش ماه نخست امسال بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در همه جاده‌ها به جز جاده‌های برون شهری آمار فوتی کاهش یافت، افزود: جاده‌های برون شهری با ۲۳۶ مورد (افزایش یک درصدی)، درون شهری با ۸۱ نفر (کاهش ۱۶ درصدی) و راه روستایی با ۱۸ نفر (با کاهش ۱۸ درصدی) فوت ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

علی عباسی بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی در این مدت را مربوط به شهرستان‌های ساری، میاندرود با (۵۶)، بابل (۴۳) و آمل (۳۸) مورد اعلام کرد و گفت: شهرستان رامسر با ۶ مورد کمترین میزان فوتی ناشی از تصادفات رانندگی را داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: با توجه به تفکیک وضعیت متوفی در زمان وقوع تصادف در این مدت، ۹۳ نفر از عابران پیاده، ۸۱ نفر سرنشین، ۷۸ نفر موتور سوار،۷۷ نفر راننده و ۷ مورد نیز دوچرخه سوار فوتی به ثبت رسید.

همچنین ۸ هزار و ۶۰۰ مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/ع

فوت ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.