رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

۹۹ متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در بروجرد به بانک معرفی شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ۹۹ متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان بروجرد به بانک عامل معرفی‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عبدالعلی گیوه کی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد، با اشاره به سهمیه امسال شهرستان بروجرد در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی گفت: سهمیه امسال شهرستان بروجرد برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد ۹۹ نفر است که تمامی این افراد از سوی دستگاه‌های متولی تائید شده و به بانک عامل برای دریافت تسهیلات یادشده معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: میزان تسهیلات مشاغل خانگی به ازای هر نفر پنج میلیون تومان با سود حداقل چهار درصد است و در صورت نداشتن مشکلات بانکی متقاضیان معرفی‌شده به بانک‌ها می‌توانند در اسرع وقت این تسهیلات را دریافت نمایند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد پیش‌بینی کرد که امسال تمامی سهمیه این شهرستان به دلیل تأمین منابع مالی در پرداخت این تسهیلات محقق شود و درصورتی‌که متقاضیان شرایط احرازشده از سوی بانک عامل برای دریافت این تسهیلات را نداشته باشند متقاضیان با شرایط بهتر جایگزین آن‌ها می‌شوند.

وی با اشاره به مزایای مشاغل خانگی عنوان کرد: مشاغل خانگی با کمترین هزینه و کمترین مشکلات ایجاد می‌شوند و از سویی به دلیل اینکه این طرح‌ها کارشناسی شده و مصوب است معمولاً اشتغال‌زایی خوبی داشته و زودتر به سوددهی و اشتغال پایدار می‌رسد.

گیوه کی با اشاره به استقبال از طرح‌های مشاغل خانگی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی متقاضی دریافت این تسهیلات شوند.

وی گفت: متقاضیان همچنین می‌توانند با مراجعه به اداره کار  شهرستان بروجرد  طرح پیشنهادی خود برای دریافت تسهیلات را ارائه داده و پس‌از این مرحله طرح‌ها برای اعلام نظر کارشناسی به اداره صنعت و معدن و یا دستگاه متولی معرفی‌شده و در صورت تائید، متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی سختگیری‌های معمول اعمال نمی‌شود، اما اگر این تسهیلات در دو مرحله پرداخت شود دریافت مرحله دوم تسهیلات منوط به ایجاد اشتغال و تائید کارشناسان پس بازدید از اشتغال ایجاد شده در راستی آزمایی شغل ایجادشده است.

انتهای پیام/د

معرفی ۹۹ متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار