ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین نیروهای مسلح

مسئول دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ۴۰ مرکز آموزش قرآنی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید گلشادی مسئول دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع در حیطه فعالیت‌های قرآنی در ۳ موضوع پژوهش و تحقیق، آموزش و تبلیغ و ترویج فعالیت دارد بیش از ۴۰ مرکز آموزش قرآنی فعال شامل ۱۵ مدرسه تخصصی قرآن در سطح کشور و ۱۵ مجموعه مهدالرضا ویژه خردسالان قرآنی در شهرک‌های مسکونی وزارت دفاع داریم.

وی افزود: ۱۰ مرکز آموزش غیرحضوری قرآن نیز در مجموعه وزارت دفاع داریم که کلیه کارکنان و خانواده‌های آنان را تحت آموزش قرار می‌دهند.

گلشادی گفت: آموزش‌ها به صورت ترمی پیش بینی شده و دو ترم بهاره و پاییزه با سرفصل های مصوب در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید، حفظ قرآن و تدبر داریم.

وی گفت: بعد از پایان آموزش در هر ترم، داوران مستقل از تهران اعزام می‌شوند و پس از پایان آموزش، آزمون به عمل می‌آید و به کسانیکه حد نصاب نمره قبولی را کسب کند کارنامه معتبر هماهنگ با سازمان داراقرآن اعطا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

۱۰ مرکز آموزش غیرحضوری قرآن نیز در مجموعه وزارت دفاع داریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار