انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

تغییر شرایط احراز مدیریت در شورای عالی اداری

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: شرایط احراز مدیریت را در شورای عالی اداری، تغییر و دو سوم از سنوات و سوابق تجربی را هم کاهش دادیم.

تغییر شرایط احراز مدیریت در شورایعالی اداری/ لایحه مدیریت خدمات کشوری به زودی تقدیم مجلس می‌شودجمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاهش سن مدیران کشور تا پایان برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: شرایط احراز مدیریت را در شورای عالی اداری تغییر و دو سوم از سنوات و سوابق تجربی را هم کاهش دادیم.

وی افزود: با این اقدام دستگاه‌های اجرایی و مدیران می‌توانند از نیروهای جوان‌تری استفاده کنند چراکه این موضوع الزامی قانونی است و باید در برنامه‌ریزی‌های تغییرات مدیریتی، از نیروهای جوان استفاده کرد تا کم‌کم جایگزینی و جا به جایی لازم انجام شود، بنابراین در طول برنامه می‌توان به اهداف تعیین‌شده هم دست پیدا کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی همچنین با اشاره به زمان ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری به مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون این لایحه در مرحله انجام تنظیمات است. بررسی این لایحه در دولت به اتمام رسیده و به زودی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

لایحه مدیریت خدمات کشوری به زودی تقدیم مجلس می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار