رئیس پلیس بوشهر:

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهر بوشهر کشف شد+عکس

رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: با شناسایی محل نگه‌داری کالای قاچاق در منطقه تنگک بوشهر بیش از ۲.۵ میلیارد ریال اجناس قاچاق کشف شد.

۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهر بوشهر کشف شد+عکسبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به امنیت مطلوب و پایدار در بوشهر اظهار داشت: شهرستان بوشهر از امنیت پایدار و قابل قبولی برخوردار است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در بوشهر خاطر نشان کرد: فضای امن بوشهر برای متخلفان ناامن است که در این راستا رصد شبانه‌روزی پلیس برای ارتقا امنیت و برخورد با متخلفان مورد توجه است.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر از کشف کالای قاچاق در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: تردد پرسرعت و خطر آفرین خودرو‌های شوتی در تنگک دوم ضمن ایجاد نارضایتی برای ساکنان سبب هوشیاری و حساسیت پلیس شد.

سرهنگ عرب‌زاده با اشاره به اینکه خودرو‌های شوتی در ساعات پایانی شب اقدام به تخلیه و بارگیری کالای قاچاق در این محدوده می‌کردند افزود: با اجرای طرح انتظامی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی عوامل کلانتری ۱۴ بوشهر، مشخص شد خودرو‌های شوتی در ساعات پایانی شب و مواقع خلوت در منزلی مسکونی اقدام به بارگیری و تخلیه کالای قاچاق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان در تور پلیس قرار گرفتند تصریح کرد: پس از شناسایی دقیق محل نگه‌داری کالای قاچاق و اطمینان از وجود کالا درآن محل، شب گذشته تیم عملیاتی کلانتری ۱۴ محل نگه‌داری کالای قاچاق محاصره کرد. 

رئیس پلیس شهرستان بوشهر با اشاره به کشف بیش از ۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق تصریح کرد: در این محل مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل پوشاک، ابزارآلات، وسایل منزل و لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ عرب‌زاده از کشف اسکناس‌های جعلی خبرداد و گفت: در این انبار مقادیر زیادی اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی کشف شد که احتمال می‌رود قاچاقچیان در معاملات خود مورد استفاده قرار می‌دادند.

انتهای پیام/ف

کشف ۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهر بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.