برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در بافق

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت : به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر در جشنواره فرهنگی ورزشی حضور داشتند گفت: شرکت کنندگان در رشته های ورزشی مختلف اعم از دارت، تیراندازی با کمان، طناب زنی، هنرهای رزمی و ... با یکدیگر به رقابت پرداختند.برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در بافق

نارگانی هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش عنوان کرد و افزود: در مسابقات دارت ۳۳ نفر شرکت کردند که هانیه افشار، فاطمه تقی زاده و معصومه قاسمی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین تصریح کرد: مسابقه طناب زنی نیز با حضور ۳۸ شرکت کننده برگزار و مهدیه توکلی، نجمه طالعی و نجمه جلال آبادی توانستند بر رقبا پیروز شده و عناوین اول تا سوم را کسب نمایند.

نارگانی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان با حضور ۳۳ شرکت کننده خاطر نشان کرد : مریم فتاحی،نجمه طالعی و مریم حاجی حسنی برگزیدگان این دوره از مسابقه تیراندازی با کمان بودند.

وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی با همکاری شهرداری و به همت اداره ورزش و جوانان برگزار شد عنوان کرد: مسابقات به سرپرستی عصمت بابایی، رقیه قاسم زاده ،سمانه رمضانپور، مبینا فلاح و سمیه دهقانزاده انجام شد.

نارگانی ضمن تقدیر از زحمات مربیان رشته ورزشی کاراته و کیک بوکسینگ شهرستان یادآور شد:در آغاز جشنواره ورزشکاران به نمایش حرکات ورزشی رشته خود پرداختند.

انتهای پیام/ ی

جشنواره فرهنگی ورزشی  به مناسبت هفته تربیت بدنی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار