رئیس اداره بهزیستی اردستان:

پرداخت وام خوداشتغالی به 43 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی اردستان

رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون به 43 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی اردستان در مجموع مبلغ بیش از 675میلیون تومان وام خود اشتغالی پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد‌رضا مطلب‌زاده  با اشاره به وام خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون به 43 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی اردستان در مجموع مبلغ بیش از 675میلیون تومان وام خود اشتغالی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت وام‌های خود اشتغالی به مدجویان بهزیستی اردستان بالغ بر 435میلیون تومان بود بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این مبلغ امسال به 815 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس اداره بهزیستی اردستان با بیان اینکه وام‌های خود اشتغالی در 3 حوزه پیشگیری، امور اجتماعی و توان‌بخشی به افراد پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون به 43 نفر شامل 20 نفر از معتادان بهبود یافته، 20 نفر در حوزه توانبخشی و 3 نفر در حوزه اجتماعی مبلغ 675میلیون تومان برای ایجاد اشتغال وام پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 305 خانوار در حوزه امور اجتماعی تحت پوشش بهزیستی اردستان هستند که مستمری دریافت می‌کنند، تصریح کرد: همچنین در حوزه توانبخشی یک هزار و 30 نفر معلول شناسایی شده دارای پرونده در شهرستان وجود دارد که شامل معلولان جسمی، حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، صرع و اعصاب و روان هستند و از این تعداد 320 نفر کمک هزینه و مستمری دریافت می‌کنند.

مطلب‌زاده همچنین به پرداخت ماهیانه بالغ بر 62 میلیون ریال کمک هزینه تحصیل به 22 نفر از افراد تحت پوشش خبر داد و افزود: مبلغ 72 میلیون ریال ماهیانه کمک هزینه نگهداری در منزل به 6 نفر و مبلغ 27 میلیون ریال حق پرستاری به 15 نفر پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

بهزیستی شهرستان اردستان از ۱۰۳۰ معلول شناسایی شده حمایت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.