رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز خبر داد:

برگزاری هشتمین همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) در نطنز

رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز گفت: هشتمین همایش یاوران کوچک امام حسین (ع) در ایام اربعین ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال در نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی ترابیان  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طبق سنوات گذشته امسال نیز همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) ویژه کودکان و نوجوانان زیر 13 سال در ایام اربعین از 12 لغایت 18 آبان ساعت 16:30 در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش کودکان با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری آشنا می‌شوند، افزود: برگزاری نماز جماعت، عزاداری، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، تئاتر، ایستگاه‌های نقاشی، شعر، مداحی و ... از برنامه‌های همایش بوده که تماماً توسط خود کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز تصریح کرد: از اقدامات قابل توجه در برگزاری همایش امسال تشکیل یک گروه منتخب از خود این کودکان و نوجوانان برای برنامه ریزی و انجام تمامی امور همایش است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های هر شب همایش به یاد کودکان کربلایی است که به طفلان حضرت زینب(س)، طفلان حضرت مسلم(ع)، عبدالله بن الحسن(ع)، قاسم بن الحسن(ع)، حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) نام گذاری شده است.

ترابیان گفت: از والدین تقاضا می‌شود جهت نهادینه کردن فرهنگ صحیح عزاداری و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با مفاهیم بزرگ فرهنگی و مذهبی عزیزان سه تا سیزده سال خود را برای حضور در همایش ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه در طول مراسم‌های همایش از برگزیدگان مسابقه‌های ایستگاه فرهنگی شهید حججی نیز تقدیر خواهد شد،  افزود: شهروندان گرامی جهت ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی کودک و نوجوان را به شماره تلگرامی 09902875438 ارسال و یا به شماره 09199232551 پیامک کنند تا در اسرع وقت با والدین تماس گرفته شود.

 

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: امام حسین ، نطنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.