کرمانشاه میزبان معاونان توانبخشی بهزیستی استان های کشور

با حضور معاونان توانبخشی بهزیستی استان های مختلف کشور کارگاه آموزشی منطقه ای پروژه نویسی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دومین کارگاه آموزشی منطقه ای علمی-آموزشی"پروژه نویسی" با حضور معاونان توانبخشی بهزیستی استان های مختلف کشور و مسئولان ستادی سازمان بهزیستی به میزبانی کرمانشاه در هتل بین المللی پارسیان این شهر برگزار شد.

 امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این کارگاه با هدف ارتقای خدمات توان پزشکی و توانبخشی برای جامعه هدف و افراد نیازمند برگزار شده است گفت: توانبخشی برند بهزیستی است و اگر توانبخشی را از بهزیستی بگیریم کارکردش متفاوت خواهد شد باید موضوعات خلاقانه طراحی کنیم و ظرفیت حوزه توانبخشی را بالا ببریم.

 کرمانشاه میزبان معاونان توانبخشی بهزیستی استان های کشورقادری با اشاره به نهادهای موازی و به نوعی رقیب بهزیستی در حوزه توانبخشی، تاکید کرد: اگر در توانبخشی دچار رکود شویم، زحمت‌هایی که در این سال‌ها برای توانبخشی کشیده ایم هدر خواهد رفت .

وی گفت:استان کرمانشاه سال‌ها درگیر جنگ و پیامدهای ناشی از آن بود و  این امر علاوه بر افزایش آسیب‌های اجتماعی باعث بالا رفتن آمار معلولیت در استان شده است متاسفانه آمارهای خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و معلولیت نداریم و برای خروج از این وضعیت نیازمند کار جهادی هستیم.

انتهای پیام/ز

استان کرمانشاه سال‌ها درگیر جنگ و پیامدهای ناشی از آن بود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار