کاشانی: رفتار غیر اخلاقی مسلمان به باشگاه پرسپولیس ضربه می زد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: محسن مسلمان با رعایت نکردن شئونات اجتماعی به خود و باشگاه آسیب وارد کرد.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محرومیت مسلمان به علت مصرف قلیان اظهار کرد: بازیکنانی همانند مسلمان باید بدانند که باشگاه های استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین مسئولان هستند و رفتار و کردارشان باید مطابق با شئونات اجتماعی باشد.

مصرف قلیان برای ورزشکاران حریم شخصی نیست 

او ادامه داد: مصرف قلیان برای ورزشکاران جزء حریم شخصی نیست و مسلمان نباید رفتار غیر اخلاقی انجام می داد.طبق شئونات اجتماعی ورزشکاران نباید قلیان مصرف کنند چرا که نسل جوان از ورزشکاران الگو برداری می کنند و آنها باید مسائل اخلاقی را رعایت کنند.

کاشانی تصریح کرد: به هر حال بازیکنانی همانند مسلمان باید بدانند که اگر برخلاف شئونات اجتماعی رفتار کنند اقدامشان هم به ضرر خودشان است و هم به باشگاه آسیب می رسانند.

رعایت شئونات اجتماعی برای یک قهرمان الزامی است 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: بازیکنانی همانند مسلمان جوان هستند و از لحاظ فرهنگی باید آموزش ببینند تا رفتارهای غیر اخلاقی انجام ندهند. رعایت شئونات اجتماعی برای یک قهرمان الزامی است.

کاشانی درباره اینکه نبود مسلمان در بازی دربی پایتخت تاثیر گذار است یا نه! تصریح کرد: به هر حال رفتار غیر اخلاقی مسلمان می تواند به روحیه سایر بازیکنان جوان لطمه بزند. البته به طور حتم تیم ما با تفکرات برانکو در غیاب بازیکنان شاخص هم می تواند برنده دربی شود.

در مجامع بین المللی باید حضور پررنگی داشته باشیم 

او درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: امیدواریم که با مدارک ارائه شده به دادگاه عالی ورزش، محرومیت باشگاه هم لغو شود. به هر حال ما باید در مجامع بین المللی حضور پررنگی داشته باشیم تا رای پرونده های حقوقی  به نفع باشگاه های ما صادر شود. ما در سال های گذشته افرادی در مجامع بین المللی داشتیم و کمتر دچار مشکلات می شدیم اما اکنون کسی را نداریم تا از حقمان دفاع کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد وضعیت تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: هر زمانی که قرارداد برانکو به پایان برسد، مذاکرات برای تمدید قرارداد این مربی هم انجام می شود.

بلیت فروشی اصولی به نفع باشگاه پرسپولیس است 

کاشانی درباره وضعیت بلیت فروشی باشگاه ها اظهار کرد: اگر بلیت فروشی به صورت صحیح و اصولی صورت بگیرد در آن صورت کمک زیادی به باشگاه ها می شود. البته مسئولان فوتبال هم باید از طرح بلیت فروشی حمایت کنند تا این کار به درستی انجام شود. به هر حال اگر باشگاه پرسپولیس دارای استادیوم شخصی شود در آن صورت تمام عواید بلیت فروشی نصیب باشگاه می شود.

او درباره دربی پایتخت بیان کرد: این بازی همانند سایر بازی ها فقط 3 امتیاز دارد. به هر حال هر تیمی که از موقعیت ها بهتر استفاده کند برنده دربی می شود. البته پیروزی واقعی را تیمی بدست می آورد که شئونات اجتماعی را رعایت می کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک بازی تماشاگر پسند و هجومی ارائه بدهند تا دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار