سردار مهری:

مرز خسروی آماده تردد زائران در ایام اربعین حسینی است

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:امیدواریم امسال امکانات را در جاده ها به خصوص جاده های منتهی به مرز که امسال برای تردد زائران باز شده است، فراهم کنیم.

مرز خسروی آماده تردد زائران در ایام اربعین حسینی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری که امروز(یکشنبه) برگزار شد،در رابطه با اقداماتی که در ایام اربعین اجرا می شود، اظهار داشت:در سالهای گذشته هماهنگی بین دستگاه های مختلف باعث تسهیل تردد زائران حسینی شد که امیدواریم امسال هم بتوانیم امکانات را در جاده ها به خصوص جاده های منتهی به مرز از جمله مرزهای شلمچه،مهران وچذابه و مرز خسروی که امسال برای تردد زائران باز شده است، فراهم کنیم.


وی افزود:کمیته هایی در سطح کشور فعال هستند و بازبینی هایی از مرزهای منتهی به کشور عراق انجام شده است.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه ترانزیتی به عراق

وی گفت:از تاریخ 96/8/10تا 96/8/25تردد وسایل نقلیه ترانزیتی از مرزهای خروجی به کشور عراق ممنوع است.

سردار مهری ادامه داد:در ایام اربعین با سازمان پزشکی قانونی، هلال احمر، اورژانس،شهرداری ها و سازمان راهداری و امداد خودرو ها هماهنگی شده است تا زائران بتوانند  بدون مشکل از این ایام بهره کافی ببرند.

وی گفت: تمام عملیات های عمرانی در محورهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان از ۸ تا ۲۵ آبان ماه ممنوع است.

ممنوعیت صدور بارنامه به مقصد 6 استان

سردار مهری گفت: صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل از ۱۰ تا ۲۵ آبان به سمت استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان ممنوع است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
مرز خسروی بسیار مهم است و جمعیت زبادی به این منطقه می ایند
آخرین اخبار