رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

برگزاری نشست بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شیراز

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضایی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شیراز گفت: دشمنی و کینه‌توزی آمریکا با ملت مسلمان ایران و اقدامات خصمانه دولت جدید و نو محافظه‌کار این کشور که با کارشکنی در روند اجرای درست موافقت‌نامه هسته‌ای و تصویب تحریم‌های جدید بر علیه ایران، مقابله با منافع ملی ایران و تهدید جمهوری اسلامی به بهانه‌های مختلف از جمله نقض برجام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح در بسط شهید دستغیب و بلوار شهید آیت الله دستغیب برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه از برنامه‌های متنوع در این روز خواندن قطعنامه، سخنرانی، بیانیه تشکل‌های مختلف مردمی است، افزود: در این مراسم مردم بویژه هیئتی ها، مسجدی ها، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم با همراهی والدین خود با شرکت در این مراسم اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی خواستار همکاری همه جانبه ادارات با ستاد و کمیته‌های تشکیل شده ویژه برای زمینه سازی حضور حماسی و گسترده مردم همیشه در صحنه استان فارس در این مراسم ضد استکباری شد.

انتهای پیام/ ت

برگزاری ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار