مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان سمنان;

صدور مجوز برای تاسیس 4 واحد کشاورزی در استان سمنان

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور مجوز برای تاسیس 4 واحد کشاورزی و دامی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رحمت‌الله کاشی مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به صدور 4 مجوز تأسیس واحدهای کشاورزی و دامی در شهریورماه امسال گفت : 3مورد از این مجوزها در بخش دام و طیور و یک مجوز نیز در بخش زراعی بوده است.


وی بیان اینکه با راه اندازی چهار واحد بخش کشاورزی جدید در استان سمنان زمینه اشتغال ۱۵۳ نفر فراهم می شود گفت : این واحدها برای تولید این میزان محصول، ۷۳ هزار و ۵۴۹ تن از انواع مواد خام زراعی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.


کاشی با بیان اینکه در صورت بهره‌برداری کامل از این واحدها، سالانه ۳۶هزار تن به ظرفیت فرآوری انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان افزوده می شود، ابراز داشت: این واحدها برای تولید این میزان محصول، ۷۳ هزار و ۵۴۹ تن از انواع مواد خام زراعی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.


مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه سه مورد از صدور مجوزها در بخش دام و طیور و یک مجوز نیز در بخش زراعی است، ابراز داشت: ۱۹۷ هزار میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت و ۶۸ هزار میلیون ریال سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی پس از بهره برداری کامل خواهد بود.


کاشی ادامه داد: از مجموع سرمایه ثابت پیش بینی شده برای راه‌اندازی این واحدها، ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش دام و طیور بوده و پنج میلیارد ریال نیز در بخش زراعی خواهد بود.

 

انتهای پیام / ه


صدور 4 مجوز تأسیس واحد کشاورزی در شهریورماه سال 96 در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار