رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان:

مردم از شعارزدگی خسته شدند

رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت:مردم هوشمند اصفهان دیگر از نمایش، شعار و شعارزدگی خسته شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نصیر ملت امروز در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه مردم هوشمند اصفهان دیگر از نمایش، شعار و شعارزدگی خسته شدند، اظهار داشت: مردم امروز منتظر عمل هستند و شهر اصفهان نیز دیگر توان پرداخت هزینه تصمیمات اشتباه را ندارد.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بدون مشورت و هماهنگی با دیگر مسئولان توان به سرانجام رساندن کاری را ندارند، اضافه کرد: باید باور داشته باشیم که پیشرفت اصفهان، این میراث ملی و این شهر جهانی با این پیشینه و تاریخ و تمدن، نگاهی فراگیر و جامع را می‌طلبد .

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ضروری است در تصمیمات شهری همه نوع فکر و ایده خلاقانه‌ای از هر آئین مذهبی و قومی را پذیرا باشیم، تصریح کرد: با این روش می‌توانیم که با هم‌اندیشی و هدف کمترین هزینه و در بهترین زمان و مطابق با اصول علمی و فنی، اصفهان را در مسیر اصلی توسعه هدایت کنیم.

 وی با بیان اینکه حضور هیج یک از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در شورا اتفاقی نیست، اضافه کرد: باید باور داشته باشیم که تاوان سیاست‌های اشتباه گذشته را، مردمانی داده‌اند که برای آینده شهرشان به اعضای فعلی شورا اعتماد کرده‌اند، مردمانی که روزگار به سختی می‌گذرانند و به امید تغییر فضای شهری هستند.

ملت با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر اصفهان امکان آزمون و خطا ندارند، گفت: این اعضا نباید برای آموزش و رشد خودشان فرصت‌ها را از جهان شهر اصفهان دریغ کنند.

وی اضافه کرد: امید داریم که با تصمیمات صحیح و حرکت در جهت منافع مردم شهر، بهترین آینده برای نصف‌جهان رقم بخورد و شهر ما به جایگاهی که همواره مستحق آن است، دست یابد.

 

انتهای پیام/م

 

اعضای شورای شهر اصفهان فرصت آزمون و خطا ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.