کشف تخلف 311 میلیارد ریالی گندم در گلستان

بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان عرضه خارج از شبکه 24 هزار تن گندم را کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: بازرسان این سازمان در راستای اجرای طرح نظارتی واحدهای تهیه و توزیع آرد در سراسر شهرهای استان، تخلف یکی از واحد های تولید آرد را شناسایی کردند.

علی اصغر اصغری ادامه داد: این محموله قرار بود در راستای حمایت از تولید و اشتغال پس از فرآیند تبدیل به آرد , در اختیار واحد های صنفی و صنعتی مصرف کننده قرار گیرد که از شبکه رسمی منحرف و وارد شبکه واسطه گری قرار گرفت که احتمال برگشت این محموله های گندم به شبکه های رسمی خرید تضمینی دولت امسال زیاد است.

وی افزود: پس از انجام اقدامات کارشناسی و احراز تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه حدود 24 هزار تن گندم داخلی برای این واحد صنفی پرونده تخلف به ارزش تقریبی بیش از سیصد و یازده میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت همچنین گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تمامی شرکت های تولید آرد که از طریق بورس کالا اقدام به تهیه مواد اولیه می کنند موظف به رعایت تمامی موازین و مقررات در چهارچوب قانون هستند و با خاطیان در این عرصه برخورد قاطعانه می کنیم.


انتهای پیام/فا

احراز تخلف یکی از واحد های تولید آرد در گلستان 

برچسب ها: تخلف ، کشف ، اخبار گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.