رضیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن حقوق‌های دولتی در کمیسیون صنایع تصویب شد

عضو کمیسیون صنایع مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن حقوق‌های دولتی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن حقوق‌های دولتی در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شدعبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بررسی طرح تحت پوشش قرار گرفتن نامه رسان‌های اداره پست در ذیل مشاغل سخت و زیان‌آور در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: این طرح به دلیل داشتن بار مالی و اینکه بدعتی برای طرح‌های دیگر شود از سوی نمایندگان رد شد.

نماینده مردم قائم‌شهر تصریح کرد: طرح ممنوعیت واردات کالاهایی‌ که در کشور تولید می‌شود هم در این نشست بررسی شد البته پیش از این نمایندگان، این طرح را به لحاظ شکلی دارای ایراد دانستند و امروز قرار شد با ارجاع به کمیسیون، اقتصاد مقاومتی اصلاح و بار دیگر به کمیسیون صنایع و معادن ارسال شود.

رضیان ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از وزارت صنعت و معدن در زمینه نحوه واگذاری معادن و پرداخت حقوق دولتی در معادن در نشست امروز تصویب شد و کمیته‌ای با حضور 11 نفر از اعضا تشکیل شد تا این تحقیق و تفحص را بررسی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به بحث رجیستری گوشی‌های همراه نیز، گفت: قرار بود امروز وزیر ارتباطات در این نشست حاضر شود که به دلیل بحث رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت نتوانست در این نشست حضور یابد.

وی تصریح کرد: بحث رجیستری گوشی‌های همراه برای جلوگیری از موضوع قاچاق است، شرکت اپل و سامسونگ سالیانه 10 هزار میلیارد تومان گوشی به صورت قاچاق وارد کشور می‌کنند که قرار است با مجوز، این طرح انجام شده تا جلوی امر قاچاق گرفته شود.

نماینده مردم قائم شهر تأکید کرد: مونسان رئیس سازمان گردشگری هم در نشست امروز حضور داشت و درباره ایجاد ظرفیت اشتغال با توجه به صنایع دستی در کشور تأکیدات و گزارش‌هایی را ارائه کرد، بر این اساس قرار شد تا جلسه دیگری برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار