لیگ کاراته بانوان لرستان؛

قهرمانی تیم خرم‌آباد در مسابقات کاراته بانوان لرستان

رئیس هیئت کاراته پلدختر گفت: تیم خرم آباد قهرمان مسابقات کاراته بانوان لرستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا نورعلی وند، رئیس هیئت کاراته پلدختر با اشاره به اینکه مسابقات کاراته استان به میزبانی پلدختر با قهرمانی تیم خرم آباد به کار خود پایان داد اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۸۰ نفر از بانوان کاراته کار لرستان در سالن ورزشی شهید «حسن نعمتی» پلدختر برگزار شد.

وی گفت: مسابقات کاراته بانوان استان لرستان با حضور هشت تیم خرم آباد، پلدختر، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، دورود، نورآباد و معمولان در رده های مختلف سنی، نونهالان الف و ب، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رده های کمربندی زیر قهوه ای، قهوه ای و مشکی برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته پلدختر افزود: در این مسابقات تیم خرم آباد با کسب ۳۷ عنوان طلا، ۱۳ نقره و ۱۰ مدال برنز مقام نخست را از آن خود کرد.

نورعلی وند گفت: تیم کوهدشت با هفت مدال طلا، چهار نقره و هشت مدال برنز مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد و تیم نورآباد با ۶ مدال طلا، سه نقره و ۲ مدال برنز سوم شد.

وی افزود: در این مسابقات همچنین تیم های بروجرد با کسب چهار مدال طلا، هشت نقره و ۶ مدال برنز و پلدختر با چهار مدال طلا، چهار نقره و هشت مدال برنز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

رئیس هیئت کاراته پلدختر گفت: در ادامه نتایج این مسابقات تیم های الیگودرز، دورود و معمولان به ترتیب در رده های ششم، هفتم و هشتم قرار گرفتند.

نورعلی وند با بیان اینکه این مسابقات مورد استقبال گرم تماشاگران پلدختری قرار گرفت، گفت: استقبال از این بازی ها در این شهرستان در نوع خود بی نظیر بود و ۲۲ داور مسابقات کاراته بانوان استان لرستان که به میزبانی پلدختر برگزار شد را قضاوت کردند.

انتهای پیام/د

تیم خرم‌آباد قهرمان مسابقات کاراته بانوان لرستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار