مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان :

۳ نیروگاه تولید پراکنده برق در لرستان تا پایان امسال راه اندازی می شود

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان از راه اندازی سه نیروگاه تولید پراکنده برق تا پایان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریدون خودنیا، مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از شبکه توزیع برق استان به کابل های خود نگهدار تبدیل شده است گفت: همچنین یکی دیگر از طرح های اجرا شده از سوی شرکت توزیع برق لرستان اجرای طرح کابل های فاصله دار برق در مناطق حساس شهرها بوده است

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ کیلومتر کابل فاصله دار برق در شهر خرم آباد اجرا شده است گفت: این طرح در شش ماه دوم امسال نیز اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح کابل های فاصله دار برق در استان عنوان کرد: همچنین سرمایه گذاری در احداث نیروگاههای تولید پراکنده برق از دیگر برنامه های شرکت توزیع برق در استان است.

وی با بیان اینکه تا کنون سه نیروگاه تولید پراکنده برق در استان راه اندازی شده است تصریح کرد: همچنین ایجاد سه نیروگاه تولید پراکنده برق دیگر در دستور کار قرار دارد که تا پایان امسال عملیاتی خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این زمینه در استان عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته لرستان به عنوان قطب نیروگاه های تولید پراکنده برق در غرب کشور تبدیل شده است.

خودنیا با اشاره به اجرای طرح استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین برق استان نیز گفت: همچنین باید با برنامه ریزی لازم طرح اجرای برق اضطراری در دستگاههای اجرایی استان عملیاتی شود و این در حالیست که هیچ کدام از دستگاهها اقدام به انجام این کار نکرده اند.

انتهای پیام/د

راه اندازی ۳ نیروگاه تولید پراکنده برق در لرستان تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار