مناسب سازی معابر شهری بابل با استانداردهای روز

معابر شهری بابل جهت رفت و آمد آسان شهروندان مطابق با استانداردهای روز، مناسب سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، خداداد سرپرست شهرداری با اعلام استقرار رمپ عابر پیاده در این شهر، گفت: برای تردد رفاه حال معلولان، معابر شهری بابل مطابق با استانداردهای روز، مناسب سازی شد و در هر ۳ متر از معابر شهری، یک و نیم متر به شهروندان عادی و مابقی معابر جهت تردد معلولان به این افراد اختصاص داده شد.

وی با اشاره به مشکلات عدیده معلولین و جانبازان در بسیاری از معابر شهری، افزود: عدم وجود رمپ های استاندارد عابر پیاده در عرض خیابان یکی از مشکلات مهم شهر بابل محسوب می شد که در همین راستا مناسب سازی اماکن شهری برای معلولان و احداث رمپ های استاندارد عابر پیاده در عرض خیابان توسط شهرداری در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری بابل نبود مولفه های زیستی در محیط شهری را دیگر چالش شهری جامعه معلولان ذکر کرد و گفت: متاسفانه در چند سال اخیر کمتر به موضوع محیط شهری برای رفاه حال این قشر از جامعه پرداخته شد.

توجه به مبلمان شهری، پیشگیری از انزوای اجتماعی، ارتقای زندگی و حفاظت از حقوق شهروندی را از جمله اهداف اصلی شهرداری برشمرد و بیان کرد: در همین راستا مناسب سازی اماکن شهری در دستور کار شهرداری بابل قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

تردد آسان شهروندان با مناسب سازی معابر شهری بابل مطابق استانداردهای روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار