واکنش علی کاظمی به انتشار تصویر قلیان‌کشی وریا غفوری در کنار او + عکس

علی کاظمی نسبت به انتشار تصویر قلیان‌کشی وریا غفوری در کنار او، در اینستاگرام واکنش نشان داد.

واکنش علی کاظمی به انتشار تصویر قلیان‌کشی وریا غفوری در کنار او + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز یکشنبه 30 مهرماه، یک عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که با بررسی ابتدایی در مورد تصاویر قلیان کشی دو ستاره استقلال و پرسپولیس یعنی وریا غفوری و محسن مسلمان، موقتا این دو بازیکن به مدت 20 روز محروم از حضور در میادین هستند تا بعد از جلسه نهایی در مورد محرومیتشان رای قطعی صادر می شود.

در تصویری که از وریا غفوری در حال قلیان کشی منتشر شده است، علی کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز مشاهده می شود که او نسبت به این تصویر در اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

علی کاظمی در استوری اینستاگرام خود نوشت: "دوستان عزیز بنده فتوشاپ بودن عکس رو به خبرگزاری ها اعلام کردم".

علی کاظمی

گفتنی است؛ علی کاظمی پیش از این، در باره این تصویر به خبرورزشی گفته بود: «من این عکس را دیدم. اول از هر چیز باید بگویم بنده خودم پرسپولیسی هستم و چه شود که استقلالی ها را ببینم. همین یکشنبه شب پیش احمدزاده به بیمارستان رفتم تا به او سر بزنم. با استقلالی ها ارتباطی ندارم و چه شود که با هم ملاقات داشته باشیم و جایی یکدیگر را ببینیم.» کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا تصویر واقعی است، گفت: «نه، چنین عکسی اصلا صحت ندارد و تصویر کاملا فتوشاپ است. شاید من وریا را فقط یک یا دو بار کلا دیده ام و اصلا یادم نیست که او را در چنین جایی دیده باشم. خیلی وقت پیش ما با هم ملاقات داشتیم.»

انتهای پیام/

واکنش بازیگر سینما به عکس قلیان کشیدنش با وریا غفوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.