نگرانی مردم مکزیک از ساخت دیوار در مرز مشترک با آمریکا

تصمیم دولت ترامپ به ساخت دیوار در مرز مشترک آمریکا با مکزیک مایه نگرانی و اعتراض مردم مکزیک شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصمیم دولت ترامپ به ساخت دیوار در مرز مشترک آمریکا با مکزیک مایه نگرانی و اعتراض مردم مکزیک شده است.

ماری کوکی از اعضای سازمان مردم نهاد اقدام برای مادران اخراج شده از آمریکا یکی از این ناراضیان است که در این باره می گوید: چیزی که من می توانم بگویم این است که برای شخص من از این که افرادی مثل ترامپ می خواهند ما را از طریق دیوار از هم جدا کنند، بسیار دردآور است. من داشتم به فیلمی که درباره برلین دیده بودم، فکر می کردم. این دیوار من را به یاد دیوار برلین می اندازد. این دیوار خیلی شبیه دیورای است که در برلین بود و فروریخت.

اودلیا رودریگز از دیگر شهروندان مکزیکی در باره احداث این دیوارگفت من نمی فهمم چرا طرح ساخت این دیوار را اجرا می کنند؟ چرا دو منطقه را از هم جدا می کنند؟ ما حیوان نیستیم ،ما با هم خویشاوندیم، هیولا نیستیم که از جایی بیرون انداخته شویم. ما به آینده خود فکر می کنیم، اما شما می بینید اینجا هشت تا از نمونه اولیه این دیوار را نصب کرده اند ،آنها فقط کاری که خودشان دوست دارند انجام می دهند.

ابراز نگرانی دامنه دار و ناراحتی مکزیکی ها از ساخت دیوار در مرز این کشور با آمریکا از سوی دولت ترامپ در شرایطی صورت می گیرد که دادستان ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد طرح ساخت دیوار از سوی دولت ترامپ را متوقف کند.

انتهای پیام/

ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک مردم این منطقه را نگران کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار