شفر به برانکو رو دست می زند

خط دفاعی پرسپولیس از نقاط قوت این تیم در دیدار های 2 سال اخیر بوده و در دربی 85 هم برانکو روی این موضوع حساب ویژه ای باز کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روز پنج شنبه دیدار هشتاد و پنجم تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار می شود.

از آغاز هفته جاری 2 تیم تاکتیک های متفاوتی را شطرنج گونه تا پایان هفته تکرار خواهند کرد و قطعا در این فعل و انفعالات غیر منتظره هایی هم برای هواداران در راه است.

تاکتیک ها و ترکیب پیشبینی شده در طول هفته از سوی هواداران و کارشناسان پشت درهای بسته تغییر می کند تا روزنه ای ای برای فرار به سوی پیروزی شکل بگیرد.

برانکو و خط دفادعی اش از محاسن تیم پرسپولیس در 2 سال اخیر بوده است البته اگر بازی مقابل الهلال را فاکتور بگیریم نفرات دفاعی این تیم نمره قابل قبولی در طول فصل کسب کرده اند.

برانکو دربی را خوب می شناسد و در مورد این بازی می داند حساسیت ها تا چه حدی است اما شفر فقط دربی را می شناسد آنهم نه در ایران که یکی از مهمترین دربی های دنیا به نامش خورده است.

اما شاید شفر به دلیل نداشتن سابقه دربی در ایران بدون حساسیت با تفکرات تازه و بهتری بدون استرس به استقبال پرسپولیس برود و این یک نکته مثبت برای سر مربی آلمانی محسوب می شود. مرد با تجربه آلمانی اما به یک نکته حتما توجه خواهد داشت.

زوج موفق قربانی و اسماعیلی در خط حمله که در بازی قبل هم موفق بوده اند و سابقه گلزنی در دربی را هم دارند.

این می تواند همان رو دست شفر به برانکو باشد و خطرناکترین حربه مرد آلمانی محسوب شود.

برانکو خوب می داند که بازیکنانی نظیر اسماعیلی و قربانی از توان بالایی برای باز کردن دروازه پرسپولیس برخوردارند و عامل انگیزشی این 2 برای گلزنی بسایر بالاتر از دیگر بازیکنان است.

علی قربانی با قدرت سر زنی بالا و فرشید اسماعیلی با هوش و ذکاوت و قدرت شوت زنی می توانند اسباب دردسر مرد کروات را در بازی دربی فراهم کنند.

اما برانکو نشان داده تفکراتش برای حداقل چند بازی اخیر با توجه به تغییرات اجباری کمی متفاوت تر است.

استفاده از2 هافبک دفاعی در تیم پرسپولیس و بستن فضای پشت محوطه جریمه و میدان داری هافبک ها راه حل مقابله با هجوم های ضد حمل گونه ی استقلال خواهد بود.

پیش بینی اینکه محسن مسلمان در دربی حاضر نباشد سخت نبود و همین موضوع باعث شد برانکو ترکیب جدیدی را تجربه کند و در بازی مقابل نفت تهران از بشار رسن استفاده کند.

دیدار پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی نشان می هد کدام سر مربی می تواند در پایان بازی شال رنگی خود را به نشانه پیروزی تکان دهد.

انتهای پیام/

حضور سرمربیان خارجی سرخابی ها در دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
جفت مربی دانششون خوبه بذاریم لذت بازی زیبا فدای برد و باخت نشه.. مثل اروپایی ها از فوتبال لذت ببرید برد و باخت جزئی از فوتباله .....
آخرین اخبار