خضری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

غلامی و اردکانیان از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: شاید غلامی و اردکانیان رأی بالایی از مجلس نگیرند اما به احتمال زیاد به عنوان وزیر علوم و نیرو انتخاب می‌شوند.

یرسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در گفت‌‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم به مجلس اظهار کرد: رزومه و برنامه‌های این دو وزیر پیشنهادی تازه به دست نمایندگان رسیده است و باید بعد از برگزاری جلساتی با آنان و استماع برنامه‌هایشان به جمع‌بندی برسیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی من این است که وزرای پیشنهادی علوم و نیرو از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند، گفت:  شاید "غلامی" و "اردکانیان" رأی بالایی از مجلس نگیرند اما به احتمال زیاد به عنوان وزیر علوم و نیرو انتخاب می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: از آنجایی که لایحه بودجه سال آینده 15 آذر به مجلس می‌آید، باید وزرای نیرو و علوم هم هر چه زودتر انتخاب شوند تا بودجه لازم برای وزارتخانه‌های خود را مشخص کرده و از آن دفاع کنند.

خضری با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو اگر می‌خواهد از مجلس رأی اعتماد بگیرد، باید برای مدیریت مسئله آب تدبیر خاصی داشته باشد، اظهار کرد: یکی از دلایلی که منجر به عدم رأی اعتماد به بیطرف شد آن بود که وی بیش از حد به دنبال اجرای طرح‌های انتقال آب بود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با اشاره به اینکه جای تاسف دارد که مدت مدیدی وزارتخانه علوم بدون وزیر ماند و در حق این وزارتخانه اجحاف شد، خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به خوبی باید بداند که وزارتخانه علوم از وزارتخانه های مهم کشور بوده و اصلا شوخی‌بردار نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار