معاون آموزش و پرورش بوشهر:

استان بوشهر دارای ۵۱۰ کلاس چند پایه است/ افزایش راهبران آموزشی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش تعداد راهبران آموزشی خبر داد و گفت: استان بوشهر دارای ۵۱۰ کلاس چند پایه است.

استان بوشهر دارای ۵۱۰ کلاس چند پایه است/ افزایش راهبران آموزشیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود قاسمی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر صبح دوشنبه در نشست هماهنگی و هم اندیشی راهبران آموزش ابتدایی و تربیتی اظهار داشت: با تشکیل راهبران آموزشی در مناطق روستایی ارتقای کیفی امور آموزشی و پرورشی را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در این راستا برای هماهنگی بیشتر و بهتر تلاش می‌کنیم.

وی از برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقای مهارت حرفه‌ای معلمان آموزش ابتدایی خبر داد و اضافه کرد: کاهش فاصله سطح علمی دانش‌آموزان روستایی نسبت به منطقه از دیگر برنامه‌ها و اهداف است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستا‌ها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.

وی بیان کرد: تامین سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت‌های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک ماموریت اصلی تعریف شده است.

قاسمی از افزایش ۲۰ درصدی راهبران آموزشی خبر داد و افزود: سال گذشته ۲۵ راهبر در استان فعالیت داشتند که امسال به منظور کیفیت بخشی کلاس‌های چندپایه تعداد راهبران به ۳۰ افزایش یافته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ۵۱۰ کلاس چند پایه است، خاطرنشان کرد: پوشش و حمایت این کلاس‌ها به عهده راهبران آموزشی است.

انتهای پیام/ف

۵۱۰ کلاس چند پایه در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.