لزوم تسریع در تعیین تکلیف طرح جامع گردشگری خراسان رضوی

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف طرح جامع گردشگری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد مقدوری در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، گفت: تا زمانی که این طرح تعیین تکلیف و نهایی نشود، سندبالادستی در این حوزه نداریم و احتمال دارد دچار پراکنده کاری و حتی اشتباه در تعیین اولویت های مرتبط شویم.

وی افزود : اسناد مربوط به گردشگری در حوزه های سلامت، ابنیه تاریخی، طبیعت، مذهبی، فرهنگی باید هرچه زودتر با افق سال ۱۴۲۰ نهایی شود که تهیه هریک از این اسناد برعهده دستگاه اجرایی مربوطه با همکاری و هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با رویکرد کاهش تصدی گری دولت و عمل به نقش نظارتی و تسهیل گرایانه آن باید زمینه مشارکت و جذب سرمایه بخش خصوصی در پروژه های مربوط به گردشگری و همچنین اداره بخش های مهمی از موضوع مذکور توسط این بخش فراهم شود .

محمدرحیم رهنما مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه گفت: با بهره گیری از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی فعال استان در این حوزه برای تعیین تکلیف این طرح اقدام عملی صورت می گیرد.

انتهای پیام// م.م

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.