ابطحی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«منصور غلامی» برنامه خاصی برای وزارت علوم ندارد

عضو کمیسیون آموزش گفت: وزیر پیشنهادی علوم برنامه ششم توسعه را کپی و به عنوان برنامه خود به مجلس ارائه کرده است.

برنامه کاری غلامی تنها کپی از برنامه ششم توسعه است/ عبور از سیاست‌های گذشته دلیل مخالفت اصلاح‌طلبان با ویسیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به معرفی غلامی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم گفت: وی مشی اصلاحاتی داشته و از حامیان معین در گذشته بوده است.

وی ادامه داد: غلامی در چهار سال اخیر همان‌طور که حجت‌الاسلام روحانی می‌خواهد، مشی اعتدالی پیدا کرده است.

ابطحی افزود: مشی اعتدال و میانه‌روی در اقتصاد امکانپذیر است اما در سیاست حق و باطل حد وسط نداشته و نمی‌توان بندبازی کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به برنامه‌های کاری غلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات تنها برنامه ششم توسعه را در حیطه وظایف وزارت علوم کپی و به عنوان برنامه خود به مجلس ارائه کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: بحث تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها در برنامه ششم توسعه ذکر شده اما آقای غلامی هیچ‌گونه برنامه‌ای برای اجرای آن اعلام نکرده است، با این‌برنامه‌ها بنده هم می‌توانم وزیر علوم بشوم.

ابطحی بیان داشت: مشی بنده برای بررسی وزرای پیشنهادی دولت، بررسی برنامه‌های آنهاست و بر روی سوابق خانوادگی و سیاسی افراد تکیه نمی‌کنم.

وی همچنین با اشاره به مخالفت اصلاح‌طلبان با وزیر پیشنهادی علوم نیز اذعان کرد: غلامی از سیاست‌های گذشته خود عدول کرده و این امر دلیل مخالفت اصلاح طلبان با وی است.

نماینده مردم خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: بعید نیست که غلامی روز یکشنبه رأی اعتماد لازم را کسب نکند زیرا اکنون چالش آنکه بار دیگر وزارت علوم تا سه ماه دیگر با سرپرست اداره شود، وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار