اعزام ۸۵ زندانی زائر اولی زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد به مشهد مقدس

۸۵ نفر از زندانیان زائر اولی زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛اسماعیل جمیاری مدیر کل با اعلام این خبر افزود: از جمله مأموریتهای مهم و اثرگذارسازمان زندانها توسعه فعالیتهای فرهنگی تربیتی، آموزشی، اعتقادی، اشتغالزایی و حرفه آموزی بوده که خوشبختانه در سالجاری و با برنامه ریزی بعمل آمده، اقدامات، شتاب و روند رو به رشدی داشته است.
وی با قدردانی از مسؤل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی زندانیان و در اقدامی بی نظیر و پس از هماهنگی با مراجع قضایی تعداد ۸۵ زندانی که تا کنون توفیق زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه الاف تحیة و الثناء) نصیب آنان نشده بود، تحت عنوان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کل زندانهای استان خاطر نشان کرد: آشنایی و انس گرفتن با سیره و روش اهل بیت (علیهم السلام ) بعنوان چراغ راه هدایت برای بشریت لازم و گره گشا خواهد بود که البته زندانیان بیش از هر قشری به شناخت و معرفت معصومین (ع) و مددگرفتن از الطاف و عنایات آن بزرگواران دارند.

عضو شورای قضایی استان با قدردانی از همراهی و مساعدت رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز و قضات ناظر اظهار داشت: خوشبختانه مراجع قضایی استان با حمایت و پشتیبانی و نیز اظهار رضایت از فعالیتهای فرهنگی و قرآنی، مسؤلین زندانها را دلگرم و با انگیزه نموده که در همین رابطه به هر کدام از زندانیان زائر اعزامی به مشهد مقدس، ۱۵ روز مرخصی تشویقی اعطاء، که یقیناً در تجدید روحیه و نشاط مذهبی آنان تأثیر گذار خواهد بود.

جمیاری در پایان پر کردن اوقات فراغت زندانیان را در کاهش آسیب های درون زندانها و نیل به اصلاح و تربیت زندانیان مؤثر دانست.
انتهای پیام/غ

اعزام زندانیان استان به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.