بداخلاقی‌های فضای مجازی در خراسان شمالی بسیار سنگین است

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بداخلاقی‌های فضای مجازی در خراسان شمالی بسیار سنگین است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ حسین جعفری رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در حاشیه جلسه شورای شهر اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی دغدغه و پاشنه آشیل نظام است و اگر فعالان فرهنگی کار علمی و پیشگیرانه انجام دهند نارضایتی پیش نخواهد آمد و این مهم به یک هم‌افزایی نیاز دارد که باید مورد به مورد و جزئی بررسی شود.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی قابل بررسی و پیشگیری است و به کار مطالعاتی و تحقیقاتی نیاز دارد. در هر یک از  آسیب‌های اجتماعی٬ 27 دستگاه دخیل هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: صاحب‌نظران حوزه فرهنگ می‌دانند که ظهور آسیب‌های اجتماعی ریشه در گذشته و دوران کودکی دارد لذا زیرساخت‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است. امروز شکل و رویکرد توسعه امنیت عوض شده است. رابطه بین اقتصاد و امنیت باید برای جامعه بدیهی شود.

جعفری ادامه داد: پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت شهر را فراهم کند پس باید کاری کنیم تا اقتصادی راه‌اندازی شود که به ایجاد امنیت کمک کند.

وی تاکید کرد: باید در نگاه‌ها تجدید نظر کنیم، نگاه به اقوام٬ نگاهی فرهنگی است و امنیت برای اجتماع است و جنس امنیت باید مردمی و فرهنگی باشد چراکه جنس انقلاب ما مردمی و فرهنگی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در خصوص اهمیت فضای مجازی بیان داشت: فضای مجازی از اهمیت ویژه‌های در جامعه برخوردار است. امروز مدیریت فضای مجازی از حیطه تصمیم گیرندگان خارج شده است. بداخلاقی‌های فضای مجازی در خراسان شمالی بسیار سنگین است. فعالان فرهنگی توانایی ایجاد تغییرات اساسی در این خصوص را دارند.

‌جعفری افزود: نگاه پلیس جامعه محوری و مردم محور است و امروز دشمن درونی به ما آسیب می‌زند باید مسئولان در این خصوص حساس شوند و پای‌کار بیایند.

انتهای پیام/آ

نگاه پلیس جامعه محوری و مردم محور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.