عین افشار: انگیزه لازم را برای شکست خونه به خونه داریم

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: بازی کردن مقابل خونه به خونه آن هم در حضور هواداران این تیم سخت است و امیدوارم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم.

محمد حسین عین افشار در گفت و گو با با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های خونه به خونه بابل و سیاه جامگان مشهد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بیان‌کرد: هرچند مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشتیم اما با بدشانسی شکست خوردیم. امیدوارم در دیدار مقابل خونه به خونه آن شکست را جبران کنیم و با عبور از سد این تیم به مرحله بعدی جام حذفی راه یابیم.

او ادامه داد: در بازی با صنعت نفت موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. از طرفی داور صحنه ای را برای حریف پنالتی گرفت که واضح بود خطا بیرون از محوطه رخ داده است. در رقابت های جام حذفی می توانیم با چهار برد متوالی سهمیه آسیا را کسب کنیم و به همین دلیل با انگیزه فراوان به مصاف خونه به خونه می رویم.

دروازه بان سیاه جامگان خاطرنشان کرد: خونه به خونه از سرمربی با دانشی به نام جواد نکونام بهره می برد که سال ها کاپیتان تیم ملی ایران بوده است و سابقه حضور در لالیگا را دارد. از طرفی مهدی هاشمی نسب هم فصل گذشته در تیم ما حضور داشت و شناخت خوبی روی سیاه جامگان دارد. در کل بازی کردن مقابل خونه به خونه آن هم در حضور هواداران این تیم سخت است و امیدوارم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم.

عین افشار درمورد عملکرد خودش در دیدار مقابل صنعت نفت اظهار کرد: در آن بازی عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم این روند را در دیدارهای آتی ادامه دهم. در صورتی که کادرفنی برای بازی دادن به من مقابل خونه به خونه به جمع بندی برسد، تمام تلاشم را برای موفقیت سیاه جامگان به کار می گیرم.

او درباره برگزاری نخستین دیدار لیگ برتری در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) گفت: این امر اتفاق خوبی است و می دانید که هواداران سیاه جامگان از برگزاری دیدار سیاه جامگان و صنعت نفت در ورزشگاه امام رضا(ع) استقبال خوبی به عمل آوردند. باید از مسئولان به دلیل صدور مجوز برگزاری بازی در این ورزشگاه تشکر کنم. حتی فراز کمالوند هم به عنوان سرمربی صنعت نفت از این موضوع رضایت داشت. در کل ورزشگاه امام رضا می تواند جزء پنج ورزشگاه برتر آسیا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار