نماینده مردم نطنز در مجلس:

احداث مجتمع بزرگ فرهنگی در شهرستان نطنز

نماینده مردم قمصر و نطنز در مجلس شورای اسلامی از احداث مجتمع بزرگ فرهنگی در شهرستان نطنز خبر دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری امروز در جمع خبرنگاران پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: فرهنگ یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه است که همگان نگران این موضوع هستد.

وی افزود: در دو ماه گذشته کتابخانه‌ای را در جوار سالن سینما و فرهنگسرای شهرستان نطنز ایجاد کردیم، همچنین سالنی رو باز برای تجمع هنرمندان، مجاور اداره ارشاد شهرستان تاسیس و افتتاح کردیم.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس با بیان اینکه براساس گفت‌وگوها و نشست‌هایی که با وزیر ارشاد داشتیم به ما قول دادند که در بودجه سال 96 و 97 مجتمع بزرگ فرهنگی شهرستان را تاسیس کنند، تصریح کرد: همچنین برای هنرمندان و افرادی که به کار هنری اشتغال دارند تسهیلاتی را از وزارت ارشاد درخواست کردیم که در این زمینه کمک‌هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیرامون حوزه ورزش اقدامات خوبی با همکاری وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است، گفت: متاسفانه چند سالن ورزشی نیمه کاره در شهرستان داشتیم که آقای سلطانی‌فر قبول کردند که این سالن‌ها را تکمیل کنند همچنین تا پایان امسال دو قرارداد منعقد شود و پس از توافق با پیمانکار مراحل اولیه آغاز به کار شود.

صفاری خاطرنشان کرد: اعتبار دوم در حوزه ورزش برای تکمیل استادیوم شهرستان نطنز و زمین چمن مصنوعی گرفتیم که در سال جاری این اقدام در حال انجام است.

وی بیان کرد: وزیر وزش و جوانان به ما قول دادند که در روزهای آینده سفری به این منطقه داشته باشند تا در صورتی که کم و کسری در این حوزه و در شهرستان وجود دارد با کمک ایشان برطرف شود.

 

انتهای پیام/م

 

مجتمع بزرگ فرهنگی شهرستان نطنز احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار