نفرات برتر مسابقات تیراندازی استان بوشهر معرفی شدند

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر گفت: اولین مرحله از مسابقات لیگ برتر تیراندازی استان بوشهر با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر مسابقات تیراندازی استان بوشهر معرفی شدند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، حجت‌الله نوری رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکاران تیرانداز زن و مرد از تیم‌های شرکت گاز (الف) و (ب)، تن‌پوینت، هیئت تیراندازی دشتستان، شهدای بانک رفاه استان بوشهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (الف) و (ب)، نظام مهندسی (الف) و (ب) بوشهر، پاس بوشهر، خلیج فارس، پایگاه دوم نیروی دریایی ارتش و فجر بوشهر برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی بوشهر در سه مرحله مقدماتی و یک مرحله نهایی، گفت: مرحله دوم این مسابقات در دی‌ماه و مرحله سوم نیز در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نوری با بیان این که هر تیم امتیاز چهار تیرانداز آن محاسبه می‌شود، اظهار داشت: در مرحله اول، تیم‌های شرکت گاز الف. با ۱۰۹۴ امتیاز، لیان با ۱۰۸۶ امتیاز و تن پونیت با ۱۰۸۳ امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم بخش تفنگ بادی و تپانچه را به خود اختصاص دادند.

وی درباره نفرات برتر این مسابقات گفت: در بخش تپانچه بادی مردان مهدی بارانی با ۲۸۳ امتیاز مقام اول، ابراهیم ریشهری با ۲۷۴ امتیاز مقام دوم و رحیم ایزدبخش با ۲۷۰ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر بیان کرد: در بخش تپانچه بادی بانوان نیز نوشین پی‌خشته با ۲۷۴ امتیاز، خاتون اردشیری با ۲۷۰ امتیاز و سارا علیزاده با ۲۶۳ امتیاز به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

نوری با بیان این که در بخش تفنگ بادی بهزاد آلتوان و محمدعلی پورمحمد با امتیاز مشترک ۲۷۸، رسول غضنفری با ۲۷۱ و محرم محمدعلی‌نژاد با امتیاز ۲۶۸ مقام‌های اول تا سوم کسب کردند، اظهار داشت: مائده‌سادات امین‌زاده با ۲۹۱ امتیاز مقام اول، فاطمه‌زهرا دشتبان با ۲۷۸ امتیاز مقام دوم و سیده‌صدیقه حسینی با ۲۷۷ امتیاز سوم تفنگ بادی بانوان را به خود اختصاص داند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر لیگ تیراندازی استان در پایان چهار مرحله، به مسابقات کشوری پیش رو اعزام می‌شوند، ضمن این‌که از نفرات برتر در تیم استان بوشهر جهت حضور در لیگ یک کشور نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ف

معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی استان بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.